niedziela, 10 maja 2015

Ostatki

To już pewnie ostatnia z ciepłych dzianin wydzierganych w sezonie ciepłych ubrań 2014/2015. Prawdę mówiąc, mam poczucie, że w każdym sezonie popełniam ten sam błąd. Za późno zabieram się za kompletowanie dzianin na każdy sezon. Biorąc pod uwagę fakt, że nie śledzę maniakalnie prognoz trendów w modzie i nie robię zapasów materiałów ( za mały strych), każdorazowo wypada mi lekki poślizg w produkcji. Na swoją obronę mam jeden fakt: najciekawsze włóczki na letnie dzianiny dostępne są w czasie, kiedy już od tygodnia wydziergane wdzianka powinny leżeć w mojej szafie, gotowe do noszenia.
  Wracając do ostatniej ciepłej. Zainspirował mnie wzór Cable Wrapped Sweater autorstwa Pille Ploomipuu. Coś akurat na chłodne wiosenne poranki. Wdzianko zrobione z około 230 gramów włóczki Sunbeam  Luxury Double Knitting, 100 wełny, około 120 metrów w 50 gramach, na drutach 4,0. Mam jednak nadzieję na piękną wiosnę i lato, biorę więc pod uwagę, że nosić je będę w następnym jesienno-zimowym sezonie.

















2 komentarze:

  1. Piękna robótka! Teraz są takie temperatury, że jeszcze się przyda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda świetnie! Ja czasami jeszcze chodzę rano w szaliku, więc może uda się ponosić jeszcze przed latem :) Choć oczywiście życzę samej dobrej pogody :))

    OdpowiedzUsuń